Re: SATA - konfig.

Autor: Kubu$ (kubuss.no.span.wytnij.to_at_to.tez.go2.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 18:23:32 MET

> niestety moge Ci tylko napisac o barracudach, gdyz takie posiadam, a inne
> SATA nie wpadly mi w rece. sa glosniejsze od PATA, slychac terkotanie
> glowic, ale lozyska sa rownie bezglosne jak w poprzednich modelach. oba
> dyski leza sobie na gabeczce na dnie obudowy i nie narzekam zbytnio na ich
> glosnosc.

SATA sa glosniejsze od PATA?, jesli chodzi o te pierwsze SATA, ktore
wystepuja tez w wersji PATA, to wydaje mi sie, ze w srodku jest to samo poza
interfejsem, wiec powinny byc i tak samo glosne i w tym przypadku tak samo
szybkie. A nowosc w postaci interfejsu SATA, w nich, to chyba bardziej dla
efektu marketingowego.

Jesli chcesz naprawde dobry i szybki SATA150 i masz kaske, to kup Caviara
serie Rapror, to sa dyski w pelni SATA a nie te pierwsze przerobki z PATA na
SATA.

--
Pozdrawiam
Kubu$