Re: SATA - konfig.

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 17:14:54 MET

Użytkownik "dymek" <adym_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

> Tak daje sklep, po tym okresie musialbym zalatwiac

Kłamstwa, kłamstwa. Zmień sklep póki możesz. Jeżeli na wstępie Cię oszukują
to co będzie później?? Na każdy dysk SATA od 120GB jest 36mies. gwarancji

> ze zmieniam sklep i gwarancji nie biore pod uwage. Jak z glosnoscia pracy,
> sa jakies roznice?

- Barracuda - przy jałowej pracy niesłyszalna, jak zaczniesz kopiować to
tragedia (są 2 różne partie dysków - jedna niesłyszalna i szybka, druga -
głośna i wolna - ja mam tą drugą, drugi raz bym już nie ryzykował)
- Caviar - słyszalny zawsze (jak masz niewyciszonego kompa to raczej nie
będzie słyszalny) aczkolwiek w czasie kopiowania nie ma dużych różnic.
- Maxtor - IMHO najcichszy - przy jałowej pracy nieznacznie głośniejszy od
Baśki, ale podczas kopiowania znacznie cichszy. No i ta szybkość. Z tych 3
zdecydowanie stawiam
na Maxtora. Ostatnio pokazały się już Hitachi/IBM na SATA ale cena 120GB
oscyluje w granicach 160GB innych producentów.
Reasumując polecam Maxtora *

BTW zauważyliście, że WD dodaje do dysków 250GB dodatkowy kontroler na
śledziu + taśma + sterowniki do systemów nie obsługujących tak dużych
dysków? :))
Ciekawe czy te akcesoria docierają do klienta :>

--
pozdrawiam
Marcin