Re: SATA - konfig.

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 15:48:39 MET

In news:c0lbsl$64u$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
dymek <adym_at_tenbit.pl> typed:

> Tak daje sklep, po tym okresie musialbym zalatwiac sam :)...ale ok.
> Zalozmy ze zmieniam sklep i gwarancji nie biore pod uwage. Jak z
> glosnoscia pracy, sa jakies roznice?

niestety moge Ci tylko napisac o barracudach, gdyz takie posiadam, a inne
SATA nie wpadly mi w rece. sa glosniejsze od PATA, slychac terkotanie
glowic, ale lozyska sa rownie bezglosne jak w poprzednich modelach. oba
dyski leza sobie na gabeczce na dnie obudowy i nie narzekam zbytnio na ich
glosnosc.

pzdr.
trzmiel