Re: Obudowa Modecom Prime II ma to ktoś??

Autor: rkowalcz (rkowalcz_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 18:05:06 MET

kawol <kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl> napisał(-a):

> Witajcie :)
> Czy jest wśród was posiadacz tejże obudowy?
> Przymierzam się właśnie do zakupu, googlam już pół dnia i nadal
> nie wiem czy warto wydać te dwie stówy z kawałkiem.
> Jakie spostrzeżenia? Jaki tam wogóle jest zasilacz?
> Jak się sprawuje? Jest w miarę cichy? Dobrze działa w nim
> regulacja obrotów wiatraka?
> Jak ogólnie spisuje się obudowa (wiem, że są kłopoty z montażem
> HDD), te klapki na CD nie są jakieś tandetne?

Zasilacz trzyma napięcia w normie, nie ma większych odchyłek.

Regulacja obrotów działa dobrze, po uruchomieniu jest około 1900obr/min
i maksymalnie miałem 2300obr/min.
Wiatrak jest dużu cichszy niż w Modecom Prostation, ale i tak wole
swojego 2 wentylatorowego Chiefteca.

Z klapkami to jest tak, że gdy w napędzie przycisk Open/Close nie jest
"wyraźny" :-) (jak np w nagrywarce Liteon, sluchac minimalnie klik jak
sie naciśnie) to jest problem z otwarciem klapki (dzieje się tak w
napedzie DVD Toshiba, które ma bardzo "miękki" przycisk otwarcie (nie ma
wyrażnego naciśnięcia/kliknięcia)).

Przy nagrywarce Liteon(bardzo głośna) obudowa wpada przy najwyzszych
prędkościach(tak od około 40x) w wibracje :-( .

Ogólnie jak za tą kasę obudowa i zasilacz jest OK.

Pozdrawiam.

--
rkowalcz
rkowalcz_at_wp.pl