Re: Padajace plytki Verbatima?

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 18:03:05 MET

Użytkownik "Marcin" <wytnij-to.czajson_at_eranet.pl> napisał w wiadomości

> Jak ostatnio nagrywałem 40 Verbatimów to wyrzuciłem tylko jednego bo się
> okazało, że płytka jest porysowana (szkoda tylko, że zauważyłem to dopiero
> po nagraniu i usunięciu paru rzeczy z kompa:(( )
> Tak więc podważam Twoją teorię. IMHO wywal te nagrywarki na allegro i kup
> jedną a dobrą = Plextor. Ostatnio kumpel miał takie problemy z nowiuśką

Plextor cosik ma trochę problemów z mniej markowymi nośnikami. Kumpel kupił
i na Verbatimach i Dysanach jest oki, ale na jakimś wynalazku nie chciał
nagrywać - chyba Esperanza.
Zresztą o nagrywarkach poczytaj na forum cdrinfo.

Ja mam Pioneera i jestem zadowolony. Świetny sprzęt.

A co do płyt Verbatim... różnie to bywa w zależności gdzie kupisz. Jak
kupiłem w sklepie to producentem był MCC (Mitsubishi Chemical Corporation) a
jak na giełdzie to CMC - czyli to samo co Esperanzy, Minty i inne wynalazki.

Pozdro.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.