Re: pytanie o notebooki

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 14:40:50 MET

On 14 Feb 2004 14:10:35 +0100, norvik wrote:

[...]

> Spieszę także poinformować Pana ,że nie jest to mój pierwszy i jedyny
> notebook

Cóż, tego wiedzieć nie mogłem...

> A co do Chłopca ,to proszę mi wierzyć bardzo miło się poczułem - dawno nikt
> tak do mnie nie mówił - przecież dopiero za kilka lat będę miał pół wieku.

Heh, a myśałem, że to ja jestem grupowym dziadkiem...;)

> Faktycznie zakończmy ten temat , bo podejrzewam że zaraz znajdą się głosy w
> stylu Nie ta grupa.

Notebooki, to jest *TA* grupa...
Ale jak najbardziej się zgadzam.

> Naprawdę bardzo miło się z Panem rozmawiało, człowiek uczy się całe życie.
> Pozdrawiam i także Życzę zdrowia.

No cóż, mi dla odmiany dawno nikt nie napisał, że się miło ze mną
rozmawia ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!