Re: BIOS na plycie Ausa - JAK...?

Autor: wowa (wowa3_at_gazeta.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 14:45:23 MET

Użytkownik " Hubcio" <hvp2_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Prosze o informacje, czy jezeli w ustawnieniach BIOS-u AWARD
> na plycie ASUS P4P-X ustawie updatowanie BIOSU na "Disabled",
> to czy tym samym _uniemozliwe_ start tego programu EZ... (cos tam ;)
> do updatowania BIOS-u? Prosze o informacje od osob - znawcow tematu
> i z gory dziekuje za odpowiedz :)
Nie wiem czy zablokuje ten program, ale wiem że jego użycie skończyło się
wizytą w serwisie (zaprogramował BIOS do3/4 i się wyłączył). Polecam
standardowy awdflash - działa bez problemu. Wydaje mi się że "EZ... (cos tam
;)" służy do ratowania BIOSU w przypadku awarii lub radosnej twórczości
usera.
Pozdrawiam
Wojtek