Re: pytanie o notebooki

Autor: norvik (norvik_at_xl.wp.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 14:10:35 MET

> Owszem, "zagotowała mi się krew". Z tego powodu, że ja nie chwalę tego,
> co mam. >
 [...]

   Dobrze poddaje się, nie było moim zamierzeniem krytykować kogokolwiek, i
też tego nie zrobiłem, skrytykowałem tylko Pańską wypowiedź na wiadomy temat
(gdyby była opatrzona IMHO), odczytałbym to jako Pana prywatne zdanie.
Spieszę także poinformować Pana ,że nie jest to mój pierwszy i jedyny
notebook ( przecież mam chyba prawo mieć swoje zdanie i polecać coś co u
mnie sprawuje sie dobrze), nie będąc związany z żadną firmą.
A co do Chłopca ,to proszę mi wierzyć bardzo miło się poczułem - dawno nikt
tak do mnie nie mówił - przecież dopiero za kilka lat będę miał pół wieku.
Faktycznie zakończmy ten temat , bo podejrzewam że zaraz znajdą się głosy w
stylu Nie ta grupa.
Naprawdę bardzo miło się z Panem rozmawiało, człowiek uczy się całe życie.
Pozdrawiam i także Życzę zdrowia.
Norbert

---