Re: pytanie o notebooki

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 01:02:50 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w piątek wieczorem, norvik napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> Nie rozumiem po co używałeś, lub współużywałeś takie gówno (jak
> raczyłeś zauważyć), jak CA,Gericom itd. Przecież nie każdego stać na
> zakup Mercedesa , a przecież i takie samochody też się psują, więc
> stwierdzenie że wszystko oprócz Merca to gówno.

Raczej powinieneś powiedzieć że zakup Avensis w porównaniu do
Mercedesa to g..no. Jeszcze gdy trzeba czekać 6 miesięcy.

BTW Większość głoszonych przez Rafała opinii powinna być opatrzona
wyświechtanym skrótem 'IMHO' i tak trzeba to traktować. Generalizując
na całą markę to można rzec, że Mercedes A klasy jest tak dobry jak
Mercedes S. Co do ogólnego pojęcia o notebookach i występujących z
nimi problemami trzeba jednak podawać przyczyny takiego a nie innego
podejścia do wygłaszanych opinii a w szczególności modele felerne. W
Polsce rynek laptopów jest na tle mały, że odpowiedzi chwalące bądź
oczerniające daną generalnie markę mają się nijak do doświadczeń np
Niemców. IMHO źródła naszych zachodnich sąsiadów dają przykład, że
marki stają się do siebie podobne pod względem awaryjności sprzętu.
Istnieją także przypadki gdzie takie Rafałowe g wypada znacznie lepiej
od cacuszek. Także przed jakimkolwiek głoszeniem opinii powinno się
zasięgnąć więcej ilości informacji.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --