Bad sectory

Autor: Artur (kmicio_at_poczta.fm.usunto)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 02:01:45 MET

Witam.
Mam problem z dyskiem Seagate 3.2GB. Otóż pojawiły się bady na nim a
ponieważ jest to dysk systemowy wykrzacza non stop system(dziwne troche że
system sobie ich nie pooznaczał po scandisku:O). Co można na coś takiego
poradzić. Czy formatowanie niskopoziomowe coś da?? Nie ma za wiele tych
bad sektorów totez chciałbym je w jakis sposób oznaczyć i np.: wrzucić w
osobna partycję tak by juz nie były dotykane przez system. Czy jest coś
takiego wogule możliwe? Nie znam sie na tym akurat toteż pytam.
Ewentualnie jakieś narzędzie gdybyście mogli polecić byłbym bardzo
wdzięczny :). Uprzedzam ze pare godzin szperałem po archwiach i googlach
ale nie udało mi sie znaleźć odpowiedzi na pytanie... o utworzeniu osobnej
partycji. Bardzo prosze o radę i wskazówki, ewentualnie jakiś programik w
ostateczniści do low formatu :(. Wielkie dzięki:)

--
Pozdrawia
Artur