Re: pytanie o notebooki

Autor: norvik (norvik_at_xl.wp.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 21:49:54 MET

> Czy ja wiem... Może na podstawie 10 lat pracy z notebookami, jako
> podstawowymi komputerami... może dlatego, że pierwszy laptop, jakiego
> użtwałem (Hyundaii 386SX 640x400 mono) niedługo skończyłby 15 lat...
> może dlatego, że osobiście używałem lub współużywałem kilkanaście
> różnych modeli różnych marek (CA, Gericom, F-S, HP, IBM, Toshiba, Tulip,
> Compaq, Dell, Actina, co tam jeszcze...), z racji obowiązków zawodowych
> kontroluję kilkadziesiąt sztuk, a prywatntnie też zawsze mam 1 -2.

Nie rozumiem po co używałeś, lub współużywałeś takie gówno (jak raczyłeś
zauważyć), jak CA,Gericom itd.
Przecież nie każdego stać na zakup Mercedesa , a przecież i takie samochody
też się psują, więc stwierdzenie że
wszystko oprócz Merca to gówno.
A dyskutować nie mam o czym, stwierdzam tylko fakty.

> [...]
> pod różnymi nazwami powstaje właśnie tam. Jeśli więc znajdziesz tam
> swojego mediona, nie muszę go widzieć na oczy, żeby mieć zdanie na jego
> temat. Bo widziałem go zapewne pod marką CA, Gericom, czy nawet Compaq.
>
> Jak chcesz podyskutować, to proszę bardzo, bo ja mam o czym..
>
> Ale stwierdzenie: mam od roku i działa - wybacz miszczu - to marnowanie
> czasu...
> --
> [ |>|>|> sprocket ]
> [ Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
> ...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!

---