Re: pytanie o notebooki

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 00:43:07 MET

On 13 Feb 2004 21:49:54 +0100, norvik wrote:

[...]
> Nie rozumiem po co używałeś, lub współużywałeś takie gówno (jak raczyłeś
> zauważyć), jak CA,Gericom itd.

Nie rozumiesz ?
Bo:
1. Ja nie wiedziałem, co to za gówno
2. Ci, którzy to kupowali, nie wiedzieli, że to gówno
3. Nawet, jak wiedzieli, to uważali, że warto...
4. Teraz już wiem, że to gówno
5. Ty jeszcze tego nie wiesz, więc się motasz...

> Przecież nie każdego stać na zakup Mercedesa , a przecież i takie samochody
> też się psują, więc stwierdzenie że
> wszystko oprócz Merca to gówno.

Nie piszę, że wszystko oprócz Mercedesa, to gówno.
Piszę, że Clevo, to gówno, a w odróżnieniu od Ciebie, wiem co piszę...

> A dyskutować nie mam o czym, stwierdzam tylko fakty.

Jakie fakty ? Chłopcze, albo mi napiszeszo swoich doświadczeniach z
notebookami, albo dobranoc...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!