Re: pytanie o notebooki

Autor: norvik (norvik_at_xl.wp.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 08:22:19 MET

> [...]
>
> Nie rozumiesz ?
> Bo:
> 1. Ja nie wiedziałem, co to za gówno
> 2. Ci, którzy to kupowali, nie wiedzieli, że to gówno
> 3. Nawet, jak wiedzieli, to uważali, że warto...
> 4. Teraz już wiem, że to gówno
> 5. Ty jeszcze tego nie wiesz, więc się motasz...

> Nie piszę, że wszystko oprócz Mercedesa, to gówno.
> Piszę, że Clevo, to gówno, a w odróżnieniu od Ciebie, wiem co piszę...

> Jakie fakty ? Chłopcze, albo mi napiszeszo swoich doświadczeniach z
> notebookami, albo dobranoc...

> [...]
Niestety nie mogę ciąć cytatu bo jest bardzo ciekawy.
Panie Rafale ,czytam że jest Pan bardzo doświadczony w sprawie notebooków
różnych firm.
Wydaje mi się że należałoby zakończyć ten temat z powodu zaślepienia i
nieomylności Pańskich wizji na ten temat.
Widzę że się Pan zdenerwował pisząc o mnie (cytuje -- miszczu , chłopcze),
atak jest najlepszą obroną.
Chyba jednak powiem Dobranoc.
Pozdrawiam Miszcz??? vel Mistrz, oraz Chłopiec
Norbert

---