Re: Zdalne włączanie?

Autor: kakrysa (kakrysa_at_WYWALTOwp.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 22:24:39 MET

dawno, dawno temu, Fri, 13 Feb 2004 21:42:01 +0100, Speedy napisał(a):

> Czy jest możliwość aby koleś nr 2 zdalnie włączał komputer u kolesia nr 1?
> Czy da sie to zrobic przez jakies Wake-Up On LAN? Albo w jakis inny prosty
> sposób?

nie jakies, tylko dokladnie WakeOnLan
w serwerze zobacz w biosie czy jest opcja wake on lan, jesli tak, to
enable.
i jeszcze karta sieciowa - tez musi to obslugiwac - jesli tak, powinien
byc kabelek, ktory podlacza sie do plyty glownej.

a potem juz tylko jakis program do wysylania sygnałów włączających, z
tego co pamięta, to albo na stronie AMD albo IBM coś było.. magic packet
chyba.
ja osobiscie uzywam do tego programu od mojej sieciowki, i starcza

--
pozdrawiam kakrysa
www.kradzione.glt.pl - baza kradzionych komórek