Dziwne zachowania myszki

Autor: A)rturo http://cimoch.org/fotografia/ (antinet_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 22:06:33 MET

Dziwnie dziala moja myszka tj:
Mam laptopa: Toshiba Satellite 5200-701 ktory nie posiada ani ps2,com ani
lpt, ma 3 wyjscia usb 2.0, po podlaczeniu myszki system ja normalnie
instaluje w momencie (myszka jakas starsza logitecha) ale po restarcie juz
jej nie widac, po wyjeciu kabla z portu usb i wlozeniu spowrotem dziala.. tak
dzieje sie na wszystkich 3 portach
system win xp bez sp1
sciagnilem wszystkie mozliwe stery ale nadal to samo
w menadzeze urzadzen system nie moze zainstaloiwac dwoch uradzen:
- Podstawowe urzadzenie systemowe
- Inne urzadzenie
Podejzewam co cos z tym problem ale naprawde nie wiem co jest do konca grane..
Ktos mi powiedzial ze wina moze tkwic w braku sp1.. prawda to?