Re: Zdalne włączanie?

Autor: Mikolaj Tutak (mtutak[at)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 22:29:31 MET

kakrysa wrote:

> w serwerze zobacz w biosie czy jest opcja wake on lan, jesli tak, to
> enable.

Raczej to bedzie cos typy "Wake on PCI event"

> i jeszcze karta sieciowa - tez musi to obslugiwac - jesli tak,
> powinien
> byc kabelek, ktory podlacza sie do plyty glownej.

Gucio! Teraz karty zgodne z PCI 2.2 nie maja kabelka tylko sygnal idzie po
zlaczu. Karty z kabelkiem b. ciezko juz dostac. PCI 2.2 mozna poznac po
podwojnym nacieciu na zlaczu.

> ja osobiscie uzywam do tego programu od mojej sieciowki, i starcza

Pod linuxa jest np. ether-wake dziala z roznymi kartami (np. Intel E1000 czy
roznymi na RTL8139).

--
pozdrawiam
      Mikolaj