Re: pytanie o notebooki

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 23:27:03 MET

On 12 Feb 2004 18:33:05 +0100, norvik wrote:

[...]
> Jak tak czytam takie wypowiedzi ,w stylu wszystko to badziew, to mi się
> krew gotuje.

Piwa się napij...

> Drogi Kolego świat nie kończy się na IBM,Toshiba ,itp.
> Ja osobiście użytkuje badziew pod nazwą Medion (cel 2,6 ), i katuje go już
> od roku i NIC się nie dzieje, combo działa ,klawiatura ok, dysk 20GB ok.
> (nie był ani razu w serwisie), bateria też działa bez problemów.
> Jestem ciekaw czy miałeś do czynienia z tymi wszystkimi badziewiami o
> których piszesz, i na jakiej podstawie wysuwasz takie wnioski.

Czy ja wiem... Może na podstawie 10 lat pracy z notebookami, jako
podstawowymi komputerami... może dlatego, że pierwszy laptop, jakiego
użtwałem (Hyundaii 386SX 640x400 mono) niedługo skończyłby 15 lat...
może dlatego, że osobiście używałem lub współużywałem kilkanaście
różnych modeli różnych marek (CA, Gericom, F-S, HP, IBM, Toshiba, Tulip,
Compaq, Dell, Actina, co tam jeszcze...), z racji obowiązków zawodowych
kontroluję kilkadziesiąt sztuk, a prywatntnie też zawsze mam 1 -2.

Popatrz sobie tu:
http://www.clevo.com.tw/

Nie znam Twojego Mediona, ale 90 procent gówna na świecie sprzedawanego
pod różnymi nazwami powstaje właśnie tam. Jeśli więc znajdziesz tam
swojego mediona, nie muszę go widzieć na oczy, żeby mieć zdanie na jego
temat. Bo widziałem go zapewne pod marką CA, Gericom, czy nawet Compaq.

Jak chcesz podyskutować, to proszę bardzo, bo ja mam o czym..

Ale stwierdzenie: mam od roku i działa - wybacz miszczu - to marnowanie
czasu...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!