Re: Jaki komputer złożyć dziewczynie?

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 08:32:18 MET

In news:c0htn5$cru$1_at_news.onet.pl,
Andre <andrehull_N.O_S.P.A.M_@_USUN_poczta_TO_.fm> typed:

> do netu to chyba mozna mniej.... duron 1400 (mozna troszeczke
> podkrecic jesli bedzie zbyt wolno ale jestem pewien ze nie)

> zupelnie nie potrzeba..... 256 wystarczy....

niby tak, ale czasem winXP lubi sie mulic na 256MB. 150 zeta wiecej to nie
tak duzo, a pamieci 2X tyle :-)

> tu sobie podniesiemy koszty znacznie ale moze warto....

mysle ze warto jakies 15 cali do domowych zastosowac kupic. chocby dla
wlasnego zdrowia :-)

> aaa pierdoly.... podejrzewam ze dlugo jej sie nie zwroci koszt
> drukarki laserowej wiec lepiej brac jaka atramentowke w przystepnej
> cenie...

tu nic nie musi sie zwracac, to nie jest inwestycja przynoszaca zysk. sam
drukuje raz na tydzien 2-3 kartki i mam laser. od 3 lat jade na tym samym
tonerze za 100PLN, mozna na nim wydrukowac ok 3000-4000 stron. ciekawe ile
razy zatkalyby mi sie dysze w atramencie i ile kupowalbym nowych po
wyschnieciu poprzednich i ile kartek wydrukuje na atramencie za 120PLN? :-)
Koszt nowego lasera to ok 800 PLN np HP LaserJet 1010.

pzdr.
trzmiel