Re: Jaki komputer złożyć dziewczynie?

Autor: Kowalski Korwin (korwinb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 08:40:45 MET

> aaa pierdoly.... podejrzewam ze dlugo jej sie nie zwroci koszt
> drukarki laserowej wiec lepiej brac jaka atramentowke w przystepnej
> cenie...

tu nic nie musi sie zwracac, to nie jest inwestycja przynoszaca zysk. sam
drukuje raz na tydzien 2-3 kartki i mam laser. od 3 lat jade na tym samym
tonerze za 100PLN, mozna na nim wydrukowac ok 3000-4000 stron. ciekawe ile
razy zatkalyby mi sie dysze w atramencie i ile kupowalbym nowych po
wyschnieciu poprzednich i ile kartek wydrukuje na atramencie za 120PLN? :-)
Koszt nowego lasera to ok 800 PLN np HP LaserJet 1010.

    A ja optuje za kombajnem faks, skaner, kopiowanie i drukarka laserowa w
jednym dla nowrmalnego urzytkownika wystarczy czarnobiała a kasy z tego co
czytam wystarczy i jeszce zostanie.