Re: Jaki komputer złożyć dziewczynie?

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 17:39:53 MET

> niby tak, ale czasem winXP lubi sie mulic na 256MB. 150 zeta wiecej to nie
> tak duzo, a pamieci 2X tyle :-)

wiesz.... ja mam postawionego xp na cel712 i 192 ramu i nic mi sie nie muli
jak sobie przypomne co kilka miesiecy ze mozna by nieco posprzatac
system....

> mysle ze warto jakies 15 cali do domowych zastosowac kupic. chocby dla
> wlasnego zdrowia :-)

tu chyba przyznam racje....

> tu nic nie musi sie zwracac, to nie jest inwestycja przynoszaca zysk. sam
> drukuje raz na tydzien 2-3 kartki i mam laser. od 3 lat jade na tym samym
> tonerze za 100PLN, mozna na nim wydrukowac ok 3000-4000 stron. ciekawe ile
> razy zatkalyby mi sie dysze w atramencie i ile kupowalbym nowych po
> wyschnieciu poprzednich i ile kartek wydrukuje na atramencie za 120PLN?
:-)
> Koszt nowego lasera to ok 800 PLN np HP LaserJet 1010.

ja tez nie drukuje duzo. mam hp 640c i chwale go sobie. do tekstu jest
wystarczajacy. nic mi sie nie zapycha, nie zatyka, nic mi nie schnie i
ostatecznei nikt Ci nie kaze kupowac oryginalnych kardridzy! sa przeciez
rownie dobre zamienniki za pol ceny. jasne ze mniej sie wudrukuje na
atramentowce ale policz sobie jesli wydasz ok 300zl na atr. a 800zl na laser
o ile wiecej zaplacisz no i kiedy Ci sie zwroci (ja jednak bym to liczyl bo
w takim razie po co kupowac laserowa skoro nie ma byc w przyszlosci
tanie?).... imho drukarka laserowa zakupiona do domu gdzie drukuje sie
znikome ilosci to wyrzucanie pieniedzy w bloto....

pozdrawiam
Andre