Re: Jaki komputer złożyć dziewczynie?

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 08:17:00 MET

> duron 1800, lub XP 2000+

do netu to chyba mozna mniej.... duron 1400 (mozna troszeczke podkrecic
jesli bedzie zbyt wolno ale jestem pewien ze nie)

> 512MB ram DDR

zupelnie nie potrzeba..... 256 wystarczy....

> HDD 80GB 7200 8MB cache

moze sie przydac bo pewnie jakies filmy tez beda w ruchu....

> jakas buda, skoro ma wiecej kasy to mozna jakis lepszy zasilacz wlozyc

np chieftec 300W za ok 150zl...

> monitor wedle uznania, np jakis LCD.

tu sobie podniesiemy koszty znacznie ale moze warto....

> Drukarka moze laserowa, jesli nie potrzebuje koloru, bedzie sprawiac mniej
> klopotu niz atrament i mniej kosztowac w eksploatacji.

aaa pierdoly.... podejrzewam ze dlugo jej sie nie zwroci koszt drukarki
laserowej wiec lepiej brac jaka atramentowke w przystepnej cenie...

pozdrawiam
Andre