Re: Norton Ghost 2003 pomocy!!

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 08:35:01 MET

Big Jack napisał(a):

> Ja procedurę zrzutu partycji i jej odtwarzania z obrazu
> rozpoczynam z poziomu windy. Rozwiązanie wygodne, ale w przypadku
> odtwarzania z obrazu musi być spełniony warunek, że winda nie
> wysypała sie do końca i da się uruchomić Ghost.

u mnie zawsze cos siedzialo w tle w windzie-i nie chcial wejsc w ten
tryb "dosowy" wiec uznalem ze najlepiej z dyskietki -w tym przypadku
bez problemow :) ale moge nagrywac wylacznie na hdd (kopie pozniej na
cd)
nie wiem moze nowsze wersje nagrywaja bezposrednio z dyskietki
ale mi sie nie chce probowac jak jest ok :P

> W przeciwnym razie
> trzeba by odpalić z dyskietki, a nie wiem czy PC DOS widzi system
> NTFS, bo obrazy partycji trzymam na dysku ze względu na ich
> objetość (ponad 1,5GB).

z ntfs nie ma problemow, linuxowe tez chyba mozna -partycja to partycja
:)

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<