Monitor Samsung 17" SyncMaster 757 dfx - roznice z 757 MB

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 08:32:01 MET

Witam!
Mam monitor jak w topicu (Samsung 17" SyncMaster 757 dfx) i mam takie
pytanko. Za nim go kupilem, to szukalem, szukalem i szukalem. Czytalem
sobie troche o nim na stronce producenta, gdzie napisane bylo, ze
spelnia on normy tco99, tak jak model 757mb, tylko ze ten ma jeszcze
"highlight zone II". Niestety "MB" cenowo byl o 100 zl drozszy. Kupilem
w koncu DFXa, a tu niespodzianka, a nawet dwie. Po pierwsze spelnia
normy tco03, po drugie ma "highlight zone II". Czym w takim razie roznia
sie te monitory (skoro nawet na stronie producenta nie ma info o tych
parametrach) - kineskopy z tego co wiem maja te same (dynaflatX).

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski