Re: Szerokość ekranu w Compaq nx7000

Autor: Teo (teo_at_no_prv.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 03:51:11 MET

"Blazej Filimonow" <gusi_at_nospam.gusoft.com.pl> wrote in message
> Czy jest możliwość (i jeśli tak, to jak to zrobić) aby po przestawieniu
> obrazu na rozdzielczość 1024x768 obraz wyświetlany na matrycy miał
zachowane
> właściwe proporcje (został zwężony)?

Mozna to zrobic programowo, nalezy znalesc odpowiednia rozdzielczosc pionowa
do poziomej, w tym wypadku bedzie to 1024x640 i w rejestrach Windowsa (jesli
uzywasz tego systemu) wpisac taka rozdzielczosc. Nie pamietam dokladnie
gdzie to bylo, ale wiem ze jest taka mozliwosc, zapytaj na jakiejs grupie
dot. Windowsow
Jest to bardzo nietypowa matryca, pierwszy raz slysze o matrycy z aspect
raito 8:5.
Od razu podam ci rozdzielczosci, ktore bedziesz mogl ustawic przy zachowaniu
proporcji:
640x400
800x500
1024x640