Re: Szerokość ekranu w Compaq nx7000

Autor: Blazej Filimonow (gusi_at_nospam.gusoft.com.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 12:55:52 MET

Użytkownik "Teo" <teo_at_no_prv.pl> napisał w wiadomości
> "Blazej Filimonow" <gusi_at_nospam.gusoft.com.pl> wrote in message
> zachowane
>
> Mozna to zrobic programowo, nalezy znalesc odpowiednia rozdzielczosc
pionowa
> do poziomej, w tym wypadku bedzie to 1024x640 i w rejestrach Windowsa
(jesli
> uzywasz tego systemu) wpisac taka rozdzielczosc. Nie pamietam dokladnie
> gdzie to bylo, ale wiem ze jest taka mozliwosc, zapytaj na jakiejs grupie
> dot. Windowsow
> Jest to bardzo nietypowa matryca, pierwszy raz slysze o matrycy z aspect
> [...]

Ale mi nie chodzi o rozdzielczość o zadanej szerkości, tylko o takie
ustawienie sprzętu, żeby jeden piksel matrycy odpowiadał jednemu pikselowi
obrazu. W starszej Toshibie mogłem wybrać w jaki sposób ma być wyświetlany
obraz. Nie wiem jak to zrobić w przypadku tejże matrycy.

--
Pozdrawiam
Błażej Filimonow