Re: Relocated sectors

Autor: Net (netsec_at_o2.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 23:20:47 MET

Użytkownik "Bono" <beny_at_czuby.net> napisał w wiadomości
> Witam kupiłem 5 dni temu dysk Baracuda 120 GB.
> program Hdd health wykrył mi 7 "relocated sectors"
> co znaczy ze na dysku pojawiło sie 7 badów które zostały zastąpione
przez
> S.M.A.R.T zapasowymi sektorami.
> W sklepie (Media Markt ) pan w serwisie mi mówił ze dysk nie podlega
> reklamacji ponieważ po skończonym formatowaniem pod dosem (117min
czekałem)
> nie pojawiła sie informacja o badach :) Czy aby na pewno? co na ten
temat
> sadzicie

Przetestuj dysk programem diagnostycznym Seagate Seatools
http://www.seagate.com/support/seatools

Jeśli będą problemy wydrukuj raport z diagnostyki i idź do sprzedawcy,
musi uznać taką reklamacje. Jeśli Seatools nie raportuje problemów to
dysk jest ok, i serwis nic tu nie zrobi. Technologia nowoczesnych dysków
umożliwia zastępowanie uszkodzonych sektorów , stąd jest pewna
nadmiarowość w pojemności uwzględniająca takie przypadki.

Net