Re: bios w K7VZA

Autor: Jacobo (Benedykt130_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 22:02:29 MET

> Błędna suma kontrolna BIOS'u, nie mylić z CMOS'em.
samo za siebie mówi uszkodzone oprogramowanie kości bios-u
:
> - uszkodzony bios, powinno flashowanie pomóc, ale jeśli to kość jest
> uszkodzona to trzeba będzie wymienić.
tylko gdzie ja zakupic (nie pisz ,że od producenta )
> - uszkodzona pamięć RAM, tak tak, bios jest częściowo spakowany, podczas
nie prawda uszkodzona pamiec nie podaje takiego komunikatu

> POST więc komunikat jest dość mylący
nie oszukujmy sie !!!!

> Zgadza się, monit o dyskietkę startową z DOS'em, pozwalającą na
> flashowanie odpowiednim oprogramowaniem - awdflash.
> Ten monit to taki bardzo mały programik ratunkowy bios'a pozwalający na
> flashowanie gdy poprzednie nie udało się.
i nastepne też sie nie powiedzie
więc pora na nowego ecs-a badz inna marka może mercedes hm...
pozdro
Jacob$sons