Re: Wybor zapadl - mobo+cpu+ram

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 21:55:51 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> Coś mi sie pomieszało jak Ci odpowiadałem na posta... z cenami hehe. Z
> tymi pamięciami na 3.5 GHz nie pójdzie. Jeżeli chcesz osiagnąć 3.5 to
> jednak bedzie trzeba pamięci 500 kupić. Tak będzie najpewniej...

wiesz co, chyba raczej dam sobie spokoj z "wypasionymi" :)

Teraz musze wybrac
GeIL 512MB PC-400 CL2.5
czy
TwinMos PC-400 CL2.5

GeIL niby lepszy, ale nie moge dostac w dwupaku (2x512) :(
TwinMos w dualu.

Co do GeIL'i to boje sie kupowac osobno - moga nie byc takie same...

Te plyty (chipsety) obsluguja plyty z max taktowaniem pamieci=400 MHz.
Czy nie bedzie wadzilo to, ze wsadze 500ke ?

> http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=167
dzieki za linka. :)