Re: plyty z chipem 865PE a 875P

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 18:21:41 MET

Użytkownik "Zhan" <zhan_at_op.pl> napisał w wiadomości

> [...]

ok, dzieki. zostanie i ASUS P4P800 DL

> Moim zdaniem jesli patrzysz na wydajnisc to nie warto... Po pierwsze PAT
wymaga zeje... pamieci z
> gornej polki zeby byla widoczna roznica, po drugie Asus na swoich stronach
chwali sie, ze odblokowal
> PAT na plytach z i865.

pamieci beda tansze, wiec i865 :)

> roznica jest taka, ze moje pamieci za 700 (dokladnie 632,- za 1 gb)
dzialaja bez problemu na fsb
> 260Mhz (520 DDR) a Twoje kingstony za 1300,- na pewno tak wysoko nie
pojda.

a gdzie takowe widziales ? (bede kupowal wysylkowo, np abcdata ...?)
ja widzialem na komputroniku te opisywane (>1k PLNow)

> jesli zalezy Ci na wydajnosci to bierz tansza, jesli zalezy Ci na ktoryms
z elementow wyposazenia
> biez te, ktora posiada to czego szukasz. Swoja droga nie pamietam co ma
P4C800 czego by nie miala
> P4P800 (oprocz oficjalnego PAT-a i obslugi pamieci ECC)

a procka ? Kurcze mam dylemat - czy z zegarem 2,4 czy 2,8 - i tak go
podkrece do 3,0
Jakie zalety kupowania z 2,4 ?
Czy w takim razie te 2,8 sa dla tych co nie wiedza jak podkrecic ? Wybacz,
ale tak to rozumuje, bo przeciez to sa "lepsze" modele, ktore po zejsciu z
tasmy wytrzymaly takie testy. A napieciem sie nie roznia. Dobrze godom ?
Chyba, ze 2,4 @ 3,0 wydziela wiecej ciepla niz 3,0 @ 3,0 , a c za tym idzie
krocej i glosniej bedzie zyl wentylek.
Obecnie mam P800 z wentylem 8x8 puszczonym na 5V i przyzwyczailem sie do
ciszy ... :)