Odp: plyty z chipem 865PE a 875P

Autor: Zhan (zhan_at_op.pln)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 19:41:51 MET

> dzialaja bez problemu na fsb
> pojda.
>
> a gdzie takowe widziales ? (bede kupowal wysylkowo, np abcdata ...?)
> ja widzialem na komputroniku te opisywane (>1k PLNow)

Ja moje kupilem w NTT. Na allegro tez sa ale znacznie drozsze. Nie wiem czy
ABCData ma Hynixy.

> a procka ? Kurcze mam dylemat - czy z zegarem 2,4 czy 2,8 - i tak go
> podkrece do 3,0
> Jakie zalety kupowania z 2,4 ?

zaoszeczedzone 100,-

> Czy w takim razie te 2,8 sa dla tych co nie wiedza jak podkrecic ? Wybacz,
> ale tak to rozumuje, bo przeciez to sa "lepsze" modele, ktore po zejsciu z
> tasmy wytrzymaly takie testy. A napieciem sie nie roznia. Dobrze godom ?

Heh... zasada w uproszczeniu jest taka... Jesli 2.4 podkreca sie na 3.0 to
2.8 podkreci sie na 3.2 :)
W praktyce wyglada to roznie, zalezy od szczescia...
polecam lekture :
http://www.cpudatabase.com/CPUdb/

pozdrawiam
Artur