Re: plyty z chipem 865PE a 875P

Autor: Zhan (zhan_at_op.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 12:14:41 MET

> sie te plyty roznily albo
>
> czyli nie warto bulic dodatkowe 200 zl ...?
> a co z tym slawnym PAT'em ? Ponoc 865PE nie wspiera, a Intel zablokowal w
> najnowszych produkowanych chipach...?
> Wiadomo cos na ten temat ?

Moim zdaniem jesli patrzysz na wydajnisc to nie warto... Po pierwsze PAT wymaga zeje... pamieci z
gornej polki zeby byla widoczna roznica, po drugie Asus na swoich stronach chwali sie, ze odblokowal
PAT na plytach z i865.

> Mozna jasniej ? Co masz do zarzucenia tym co wypisalem ? Jaka roznica
> pomiedzy nimi a twoimi za 700 zl ?

roznica jest taka, ze moje pamieci za 700 (dokladnie 632,- za 1 gb) dzialaja bez problemu na fsb
260Mhz (520 DDR) a Twoje kingstony za 1300,- na pewno tak wysoko nie pojda.

> na kozysc 250MHz
>
> Skoro 10% to chyba jujz warto ?

czy ja wiem, w codziennej pracy nie odczujesz roznicy... pozatym jest to kozysc wynikajaca z
zastosowania pamieci o ktorych pisalem (Hynix).

> Preferuje Asusa P4C800 DL i P4P800 DL. Doradz :)

jesli zalezy Ci na wydajnosci to bierz tansza, jesli zalezy Ci na ktoryms z elementow wyposazenia
biez te, ktora posiada to czego szukasz. Swoja droga nie pamietam co ma P4C800 czego by nie miala
P4P800 (oprocz oficjalnego PAT-a i obslugi pamieci ECC)

pozdrawiam