Re: Kupuje dysk...jaki doradzacie?

Autor: Anka S (stonoga_at_NoSPAM.poczta.fm.invalid)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 18:20:37 MET

Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Znajomy poprosil bym mu na allegro dysk twardy kupil.
> Powiedzmy do 250zl max.
> Ma to byc 40 - 60GB
> I wybor pad na IBM lub Baracuda 7
> oba 7200obr.
> Ktory wybrac...
> Mam ibm, mam seagate...z obu jestem zadowolony wiec nie wiem juz sam co
> dla niego kupic.
> A jako ciekawostke dodam z mam IBM z tej serii produkowanej na
> Węgrzech...co niby awaryjna byla..mam go od 4 lat i caly czas sluzy dobrze
> :-)

> --
> [...]

To Cię pocieszę ;-).
U mnie w robocie bylo kilka tych Deskstarów DTLA307030 october 2000 i
większosc sie przekrecila po 2 miesiacach. Zostal jeden u mnie (nie wyłączam
kompa z sieci). Zyl 4 lata i cieszyl sie dobrym zdrowiem i nagle 5 stycznia
przychodze do roboty a komp martwy. I to byl jego smutny koniec. Teraz po
wlaczeniu kompa cos stuka i nie moze ruszyc.

Lepiej rob regularnie backup. Teraz kupilam WD800 z 8MB cache.
pozdrawiam Anka