Re: Trochę inne pytanie niż zwykle - do "składaczy"

Autor: Zhan (zhan_at_op.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 10:27:00 MET

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tomnowik_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Jaką marżę zysku powinienem przyjąć, jeżeli mam wycenić 7 stacji roboczych i
> serwer? Bez softu, sam sprzęt - transport, montaż i instalacja u klienta. W
> przypadku jednej sztuki nie ma kłopotu, ale tak? Trzeba brać pod uwagę
> "tłustość" zamówienia, ale i późniejszy ewentualny problem z serwisowaniem
> (koszty własne) itp. No, sam nie wiem...

Troche dziwne pytanie... nie wiem czy ktos na nie potrafi odpowiedziec. Sam powinienes wiedziec
najlepiej za ile oplaca Ci sie "brudzic rece". Piszesz o transporcie do klienta, sam wiesz najlepiej
jakie to koszty ja na przyklad nie mam pojecia czy bedziesz ten sprzet wiozl na sasiednia ulice czy
do Bialegostoku.
Samo skladanie to tez sam musisz sie zastanowic... jesli zlozysz wszystko w 2 godziny to oplaca sie
i 200,- jesli bedziesz sie bawil tydzien to juz bedzie malo oplacalne...
Ja biore ok 50,- zl za poskladanie jednej sztuki, przy 8 sztukach oczywiscie moznaby sie dogadywac.
Instalacja softu to osobna sprawa.

pozdrawiam
Artur