Re: napięcie Athlon Barton 2500+

Autor: Berry (jarmal_at_wp.pl.DELME)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 10:22:02 MET

"MAX" <gta100_at_wp.pl> wrote in message news:c0a0rh$m7q$1_at_news.onet.pl...
> Czy u was też tak jest: Na płycie A7V600-X przy ustawach nominalnych dla
> tego Bartona czyli 1,65V, Hardware monitor z Biosu pokazuje 1,82V i
programy
> windowsowskie czyli np Aida czy Pc probe też to samo. Może efektem takiego
> "nietrzymania napięcia" (jeżeli to jest to, a może przekłamania Biosu?) są
> temperatury jakie mam 55-65 stopni. Jak to jest u tych co mają podobny
> config.

0.17V to dla mnie jest absolutnie za duzo na normalna prace. Tyle dajesz
przy podkrecaniu o kilkaset MHz Procek nie bedzie sie wieszal ale bedzie sie
grzal co zreszta widac. Zrob upgrade BIOSu, sprawz czy nie masz podkreconego
VCore, mzoe sprobuj obnizyc jak sie da. Temperatura moze byc takze wynikiem
kiepskiego coolera.

--
berry