Trochę inne pytanie niż zwykle - do "składaczy"

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik_at_polbox.com)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 21:24:09 MET

Jaką marżę zysku powinienem przyjąć, jeżeli mam wycenić 7 stacji roboczych i
serwer? Bez softu, sam sprzęt - transport, montaż i instalacja u klienta. W
przypadku jednej sztuki nie ma kłopotu, ale tak? Trzeba brać pod uwagę
"tłustość" zamówienia, ale i późniejszy ewentualny problem z serwisowaniem
(koszty własne) itp. No, sam nie wiem...

T.