router z karta D-Link DWL-520+

Autor: daro (d_a_r_o_at_op.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 12:03:13 MET

witam mam pytanko lecz nie wiem czy dobre na ta grupe no ale wale otoz mam
podlaczenie do internetu (radiowo)przez karte sieciowa D-Link DWL-520+ i
teraz chcialbym zrobic maly routerek (chyba tak sie to nazywa) ktory poprzez
zainstalowanie w nim tej karty dawal by dostep do internetu dla trzech
komputerow musi to byc wykonane w ten sposob poniewaz jestem ograniczony
kablem od anteny do kompa 10 m i wtedy ten routerek bym na strychu postawil
i dalej sieciowkami polecial :)

-no i teraz jak sie do tego zabrac ???
-podobno sa do tego specjalne oprogranmowanie ktore sie mieszcza na
dyskietce ?? i wystrczy ze komp bedzie mial stacje dyskietek i
oprogramowanie?
-aha i jaki komp do tego celu wystarczy ?? ja mam taki co sie wala po chacie
bedzie to chyba plyta z prockiem AMD k-5 133Mhz nada sie ??i32 ramu chyba

-no i ostatnie trudno to zrobic ???

pozdrawiam i dziekuje z gory a jezeli pytanko niebardzo na ta grupe to
przepraszam i prosze o pokoierownie :)

daro