Re: [OT] 3D Mark jak zaspokoić dzieciaka

Autor: JorMunGanDur (x_at_x.x)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 11:52:14 MET

User_____<'Piter'>
E-Mail___<spamtrap_at_honda.bt.pl>
MessageID<news:c07occ$4vl$1_at_korweta.task.gda.pl>

> Obojetnie jak by nie optymalizowali to na podobnym sprzecie powinien byc
> podobny wynik. Jesli jest znacznie mniej to sygnal ze cos jest nie tak w
> konfiguracji i tyle.
To ciekawe bo ostatnio miałem sprzęt co miał w 3d marku 2001 na domyślnych
ustawieniach 6500pkt, a nfsu chodził na maks ustawieniach na 1024/768 32bit
aa2x, anizo 4x. Zmieniłem stery na inne i skoczyło na 8000, a gra zaczeła
się wieszać, także 3d mark jest wart tyle co kilo soli.

--
http://www.republika.pl/jmgd/
Metal to braterstwo i elita