Problem z Ge Force 5200 128MB 64bit

Autor: Przemo (przemek77_at_go2.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 12:01:00 MET

Witam
Komputer pracuje strasznie wolno, pierwsze kilka minut gra np. Ghost Recon
czy GP4 chodzi płynnie, następnie zaczyna się straszliwe klatkowanie, a
potem często bład programu... Mam 256 MB DDR (333MHz), i cienką kartę graf.
128 RAM Ge Force 5200 producenta MINT (grr). Gdy klikam na pasku narzędzi w
ikonke NVidii, widze napis : NA TEMAT NVIDIA SETTINGS - są tam dwie wartości
: 1) suma ilości dostępnej pamięci 261 564 kb i 2) ilość wolnej pamięci
fizycznej w kb - ta druga wartość pokazuje góra 80 000 kb i to zaraz po
włączeniu kompa, zazwyczaj jednak spada do około 5 000 kb !! Co może być
tego przyczyną - czy to norma gdy posiada się zaledwie 256 MB ramu? Domyślam
się, ze właśnie przez to tak wolno działają mi aplikacje... Dodam jeszcze,
że mam procek Celeron 2,0 GHz (którego temp nie przekracza nigdy 45 stopni
C) i używam WIN SE 98.
Pozdrawiam i liczę na poradę