Re: Jaki switch?

Autor: KSZYCHOOO (tutaj.moze.byc_at_twoja.reklama.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 03:40:32 MET

Adam 'Adak' Kępiński wrote:
> [...]

jesli mozesz miec wlaczonego jednego kompa gdy chcesz korzystac z drugiego
to nawet nie musisz kupowac switch'a :) wiec :

zakladam, ze jakos sygnal z netem wchodzi do jednego z komputerow
do tego kompa kupujesz sieciowke (extra) , kabel (crossowany) i druga sieciowke do
drugiego kompa i tyle zakupow :)

kabel crossowany to nic innego jak kilka par kabelkow pozamienianych miejscami :)
schemat w sieci... do zrobienia nawet przez laika :)

jesli natomiast nie mozesz sobie zaszalec z wlaczonym kompem
to polecilbym router z wbudowanym switch'em [ teraz chyba wiekszosc ma ]

to tyle gadania :]

--
........:::: post. KSZYCHOOO :::: gg:335587 ::::.........