Re: Jaki switch?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński (adak_at_acn.waw.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 13:49:11 MET

> zakladam, ze jakos sygnal z netem wchodzi do jednego z komputerow
> do tego kompa kupujesz sieciowke (extra) , kabel (crossowany) i druga
sieciowke do
> drugiego kompa i tyle zakupow :)

Oczywiscie wiem o takim rozwiazaniu, ale odpada wlaczenie komputera
24h/dobe. Po prostu nie chce.

> kabel crossowany to nic innego jak kilka par kabelkow pozamienianych
miejscami :)
> schemat w sieci... do zrobienia nawet przez laika :)

Wiem, mam schemt nawet chyba gdzies ;-)

> jesli natomiast nie mozesz sobie zaszalec z wlaczonym kompem
> to polecilbym router z wbudowanym switch'em [ teraz chyba wiekszosc ma ]

No nie tyle co nie moge, co nie chce.
No tak, tylko w sumie po co mi router, skoro switch zalatwi sprawe (z
modemu wychodzi skretka)?

> to tyle gadania :]

Eee tam, ja sie jeszcze zapytam, czy moge zrobic tak, zeby oba komputery
sie widzialy, mialy wlaczone udostepnianie plikow i drukarek na przyklad,
ale jednoczesnie zeby nikt sie do tych danych nie dobral z zewnatrz? W
sumie taki mini-LAN z dostepem do netu.

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak_at_acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055