Re: Ati Radeon 9500

Autor: Nedd Ludd (nedd_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 04:05:56 MET

> Ti4200 spokojnie tak sam wynik osiągnie. A w grach Ti4200 od Radeona
> 9500 z 4 potokami sprawuje sie wiele, wiele lepiej... Mówie o grach
> DirectX 8.1, ale w grach DX9 i 9500 bez potoków sobie słabo radz

Mam zupełnie inne wrażenia. Jeszcze nie znalazłem gry która by nie poszla u
mnie na 4x fsaa, 8x anizo, full detale resolution:1024/768. Sprzet to Athlon
1.7xp@ 2277Mhz[11.5x198] 512 Mb ddr pc2700 Hynix Cl=2.0, grafika -Powercolor
radeon 9500 @9500Pro, 275/275_at_330/330 +Arctic VGA Silencer., MOBO MSI k7n2.
 Co do gf ti 4200 -miałem i czego byś nie insynuował- jest dużo słabsza.
Może na 3d marku 2001 ma podkrecona te 14000 to po właczeniu fsaa i anizo
drastycznie spada jej wydajność. Poza tym już w Splinter Cell nie można było
właczyć max cieni, więc wydaje mi się że bedzie się to powtarzać
cześciej....Dlatego moim zdaniem lepiej jest kupić sobie radka 9500 z dx
9.0!

--
Pozdrawiam
{nedd ludd}