LCD - proszę o pomoc w wyborze

Autor: Piotr Janik (pietlek_at_polska.irc.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 03:44:42 MET

Witam,

obecnie 'używam' lcd mag ay565, lecz ma padnięte świetlówki(czasami
zaskakują, dziś po 10h).
Dlatego też chciałbym kupić coś nowego.
Sam wytypowałem:

17" iiyama ProLite E431S-B czarny
iiYama LCD 17" PLE431-S-B
ViewSonic 17" LCD VP171B
Belinea 19" LCD 10 19 20
NEC 17" LCD 1701 Black
NEC 17" LCD 1760 NX Black

uzycie komputera zwyczajne(programy internet) + filmy
zależy mi na dobrej gwarancji jakości i cenie(czyli na wszystkim)
zupełnie nie mam pojęcia czy warto nwestować w dvi, rożne są opinie
na tomshardware kiedyś czytałem że nie ma sensu, a kto inny pisze ze
jest spora róznica.

Bardzo proszę o pomoc, nie mam zbyt dobrego dostępu do kompa (z racji
mojego lcd) i za bardzo nie moge psozperać po sieci.

Dziękuje
p.s. proszę o opinie/rady osób które miały jakiś kontakt lcd(powyżej
jednego)