lutowanie ABITa BX133

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 15:03:07 MET

wlasnie sie przymierzam do WYlutowania kondensatorow
- i mam 2 sprawy - ktore z kondensatorow trzeba
wymienic - jest 11 zielonych (1500 uF 6,3 V JACKCON)
i 4 czarne (1000 uF 10V JACKCON) nad pocesorem
oraz 4 zielone i 2 czarne pod procesorem (kolo AGP)
oraz 2 czarne przy RAM-ie - wymienic wszystkie 23 sztuki ?

jakiej lutownicy uzywac - mam pistoletowa "Technika" Lodz
65 watowa, obawiem sie czy sprzet nie za toporny na abita ?
rozgladajac sie za kondensatorami moze kupic jakas lepsza?

ZOMO
PS - nadal mam watpliwosci co do procesora z tej plyty
(PIII 700) z uszkodzenia plyty wynika ze procesor pracowal
dlugo w warunkach zblizonych do "podkrecenia" - czy cos
sie moglo w nim popsuc?