Re: lutowanie ABITa BX133

Autor: wik (m0ti_at_op.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 21:45:16 MET

> wymienic - jest 11 zielonych (1500 uF 6,3 V JACKCON)
> i 4 czarne (1000 uF 10V JACKCON) nad pocesorem
> oraz 4 zielone i 2 czarne pod procesorem (kolo AGP)
> oraz 2 czarne przy RAM-ie - wymienic wszystkie 23 sztuki ?

u mnie poszlo 8 kondensatorow, same 1500u.
3 przy gniezdzie zasilania, 5 przy procesorze [liczac od gory, od
gniazda lpt/com]. i wymienilem tylko te, reszty nie ruszalem.

> jakiej lutownicy uzywac - mam pistoletowa "Technika" Lodz
> 65 watowa, obawiem sie czy sprzet nie za toporny na abita ?
> rozgladajac sie za kondensatorami moze kupic jakas lepsza?

ja mam wellera, termostat, cienki grot, cala praca zajela mi troche
ponad godzinke. o tranformatorowej zapomnij, zero precyzji, duzo
nerow.[ale dobra lutownica, to troche kosztuje]

> PS - nadal mam watpliwosci co do procesora z tej plyty

moj nadal dziala.