Re: Jaki kupic monitor LCD

Autor: Robert (robert_as_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 15:06:35 MET

> no to prezczytaj cwaniaczku jeszcze raz co napisales....
zaden CRT chocby za
> 10k nei bedize lepszy od lcd pod wzgledem ochrony
zdrowia.........

dzieki.. wlasnie tez oczy sa tu bardzo wazne. Tym bardziej
ze moje dziecko coraz wiecej siedzi przy kompie (chyba juz
wiecej ode mnie). Jest tez inny powod ..mam male mieszkanie
i wstawianie wielkiego monitora zupelnie nie wchodzi w gre.
Nawet moja 15" Belinea zajmuje polowe niewielkiego biurka.
Chce zmienic monitor bo stary ma juz 6 lat i po prostu juz
chyba czas na niego. Zreszta odnosze wrazenie ze jego
kineskop nie jest zbyt laskawy dla oczu.

Pozdrawiam
Robert