Re: lutowanie ABITa BX133

Autor: smok (mibs_at__no.fucken.spam_op.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 17:06:17 MET

Dnia pańskiego Sun, 8 Feb 2004 15:03:07 +0100
"ZOMO" <fuckonet_at_poczta.onet.pl> rzekł:

> jakiej lutownicy uzywac - mam pistoletowa "Technika" Lodz
> 65 watowa, obawiem sie czy sprzet nie za toporny na abita ?
> rozgladajac sie za kondensatorami moze kupic jakas lepsza?
Pod żadnym pozorem nie powinieneś uzywać takiej lutownicy. Powinna to
być lutownica kolbowa, stałocieplna, z regulacją temperatury,
uziemieniem, i nie tworząca tak dużego pola elektromagnetycznego. Ale
może Ci się poszczęści.

--
      Slack'it!
 SMOK of the M.I.B's		ping, ping, jest tam kto?