Re: Jaki kupic monitor LCD

Autor: jan (molena_at_resetnet.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 19:03:26 MET

Robert napisał(a) w wiadomości: ...

>zaden CRT chocby za
>zdrowia.........
>
>dzieki.. wlasnie tez oczy sa tu bardzo wazne. Tym bardziej
>ze moje dziecko coraz wiecej siedzi przy kompie (chyba juz
>wiecej ode mnie). Jest tez inny powod ..mam male mieszkanie
>i wstawianie wielkiego monitora zupelnie nie wchodzi w gre.
>Nawet moja 15" Belinea zajmuje polowe niewielkiego biurka.
>Chce zmienic monitor bo stary ma juz 6 lat i po prostu juz
>chyba czas na niego. Zreszta odnosze wrazenie ze jego
>kineskop nie jest zbyt laskawy dla oczu.
>
>Pozdrawiam
> [...]
Sluchaj Robert co ci powiem . 2 miesiace temu stanolem przed
takim dylematem ktory model wybrac. Zdecydowalem sie na 17"NEC
(z pamieci nie podam modelu) DVI zaplacilem 2489 zl(okolo) i
jestem zadowolony dzieciak siedzi przy monitorze czasam 10 godzin
( studia informatyczne) i oczy go nie bola , moge tak powiedziec.
Wczesniej mialem dobry CTX (kineskop) i po kilku godzinach
nawet glowa bolala , a byl "lov radiation" czy cos w tym stylu
W tamtym tygodniu kupilem drugi dla corki . Ale poniewaz ten
model zdrozal do 2799 (cos kolo tego) wiec kupilem
reklamowana ( miedzy innymi na grupie) IYAMA 43costam, costam
za 2100 . Ale zle zrobilem. Bo ona ma co prawda piekne kolory
ale bardzo duza jasnosc. Po prostu wali w oczy. Zmniejszenia
jasnosci nic nie daje bo obraz staje sie jakis "bladawy"
wiec odradzam Ci zakup takiego monitora ( ktos na grupie
mowil juz o tej duzej jasnosci ale ja to zbagatelizowalem
bo byla to wypowiedz jednostkowa , a szkoda. Wiec
mam za swoje. Na szczescie cora tyle przy kompie nie siedzi.
Ryszard.