Re: Bogus a ja Ci wierze

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 21:06:22 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak stefe napisał:

> a ja znam kilkadziesiat przypadkow, gdzie komputery smigaja na
> megabajtach itp., sam korzystam z dwoch takich zasilaczy. i wcale nie
> twierdze, ze kupno zasilacza w cenie dobrego procesora glownego nie
> jest dobrym pomyslem. poprostu uwazam podobnie jak Rafał... troche
> ludzie ostatnio przesadzaja z tymi zasilaczami... zwroc uwage,
> wiekszosc odpowiedzi to zmien zasilacz.

Ustosunkowałeś sie do części posta, nie czytając chyba całości. A
większośc odpowiedzi to zmień zasilacz, bo to jest często problem. W
przypadku problemów warto sprawdzić komputer na mocniejszym zasilaczu,
bo wadliwe działanie innego elementu komputera może być spowodowane
właśnie słabym zasilaniem. Jeżeli wkładasz nowa karte graficzna lub
dysk twardy lub mocniejszy procesor to przy niestabilnym działaniu
powinieneś pomysleć tez czy masz dobry zasilacz.

> IMHO jakas paranoja... i dodam, ze dosyc dlugo mialem dosyc mocno
> obciazonego kompa z kilkoma HD, napedami optycznymi i AXP1600+ na
> zasialczu 230W noname... powodem zmiany byla wymiana obudowy.

Mój kolega też miał, ale mu sie spalił zaczynając od zasilacza...
Wszyscy moi znajomi przerzucili sie na dobre zasilacze i w każdym
przypadku było to spowodowane jakimś problemem ze starym i słabszym PSU.

Ludzie, chcecie kupować Megabajty - prosze bardzo! Ja osobiście nie mam
zamiaru wkładać ludziom do komputera zasilacza tej i podobnch firm. Za
50,100 zł więcej moge mieć święty spokój...

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)