Re: Bogus a ja Ci wierze

Autor: Rafał (delbana_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 21:20:13 MET

> No i...?
no i nic...domyśl sie Seneko;) to w kwestii tych wypasionych zasilaczy ile i
co to one nie potrią "pociagną" a potrzebne to jest tak jak umarłemu kadzidło.

> BTW: od kwietnia zeszlego roku masz komputer? Troche biedne masz
> doswiadczenie...

 widzisz , jak juz sie mnie czepiasz - ja w kwietniu kupowałem kompa a
kompami to sie interesuje od nie wiem ilu.....długo jeszcze były 286...troche
co?? i co chciałeś mnie podwzyc takim czymś?? wolne żarty. ale nawet gdybym
sie interesował od kwietnia to juz teraz widzę ze niektórzy świrują i jest to
moja PRYWATNA opinia. nie obchodzi mnie ze inni myslą inaczej. tak już jest.
ja wiem swoje i póki co bede sie tego trzymał. jeżeli zaś stanie mi sie
krzywda czytaj bede miał zawał z powodu zasilacza nieomieszkam Cie
poinformowac.
szacuneczke
Rafał