Re: Bogus a ja Ci wierze

Autor: stefe (fgrsr_at_jc.cy)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 19:03:50 MET

Dnia 2004-02-07 18:08, Łukasz Ledóchowski napisał(a):
> Mania? Za dużo pieniędzy? Dopłacić 50 lub 100zł za bezpieczeństwo to
> nie jest wielki wydatek przy komputerze za 2000. Nagonka jest
> uzasadniona, bo to jest już faktem, że tanie zasilacze są bardzo
> zawodne. Znam mase przypadków w których wymiana zasilacza pomogła.

a ja znam kilkadziesiat przypadkow, gdzie komputery smigaja na
megabajtach itp., sam korzystam z dwoch takich zasilaczy. i wcale nie
twierdze, ze kupno zasilacza w cenie dobrego procesora glownego nie jest
dobrym pomyslem. poprostu uwazam podobnie jak Rafał... troche ludzie
ostatnio przesadzaja z tymi zasilaczami... zwroc uwage, wiekszosc
odpowiedzi to zmien zasilacz.

IMHO jakas paranoja... i dodam, ze dosyc dlugo mialem dosyc mocno
obciazonego kompa z kilkoma HD, napedami optycznymi i AXP1600+ na
zasialczu 230W noname... powodem zmiany byla wymiana obudowy.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834